2008. október 10., péntek

Én elmentem a vásárba fél pénzzel...


Én elmentem a vásárba fél pénzzel,
Tyúkot vettem a vásárban fél pénzen,
Tyúkom mondja kity-rá-koty,
Kárikittyom édes tyúkom mégis van egy fél pénzem.
(Ismételni, majd hozzáfűzni egyenként:)
Csirkém mondja csip-csip-csip,
Kakasom mondja ku-ku-ri-kú,
Récém mondja rip-haj-nal,
Pulykám mondja dan-da-ru,
Ludam mondja gi-gá-gá,
Disznóm mondja röf- röf-röf,
Juhom mondja be-be-be,
Kecském mondja mek-mek-mek,
Csikóm mondja nyi-ha-ha,

(a legvégén)
Elfogyott a fél pénzem.
mondóka, mondókák, dalok, versek, dal, vers, gyerek, versike, gyermek, gyerekdal, gyerekvers, gyermekdal, verses könyv, mondókás könyv, gyerekkönyv, gyermekkönyv, óvoda, ovis vers, óvodás vers, ovis dalok, ovis versek, hintáztató, altató, dalocska, ének, bölcsöde, csecsemő, baba, kisgyermek, gyermekkor, babazene, játék, énekkönyv, gyerekruha, játékok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed van? Írd meg!